30 Ekim 2015

Buray Sen Sevda mısın? şarkısı sözleri dinle


Buray 1 Şişe Aşk Albümü Resmi
Buray 1 Şişe Aşk Albümü
2015 yılının en çok dinlenen şarkılarından olan Sen sevdamısın? isimli şarkı Buray tarafından seslendirilmektedir. Buray İstersen adını verdiği bu albümünde 8 şarkıya yer vermiştir ve şuphesiz en beğenilen şarkılarından birincisi Sen sevdamısın? adlı şarkısı bir diğeride istersen isimli şarkısıdır ki bu şarkı aynı zamanda albüme adını vermiştir.

   Buray İstersen albümü içeriği şu şekildedir;
 1.Buray - İstersen
2.Buray - Ben Akıllanmam
3.Buray - Alacalı
4.Buray - Ara Sıra Ara



5.Buray - Gitmem Gerek
6.Buray - Sonsuz Kılalım
7.Buray - Sen Sevda Mısın?
8.Buray - Kimsenin Suçu Yo



Buray Sen Sevda mısın? şarkısı başta olmak üzere tüm albümü dinle;

 Buray Sen sevda mısın? şarkı sözleri;
Umut yok, bir ışık yok gözlerinde,
Ben hala bekleyenim olsun
Ateş yok sıcaklık yok ellerinde
Ben yanarım aşkın sağolsun
Sen kapımı çalan sızım gir içeri
Her zaman başımın üstünde senin yerin
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan
Benim güzel misafirim sen hep hoş geldin
Sen Sevda Mısın Yoksa Yalan Dolan
Püsküllü Belam Olup, Derde Salan
Var Bir Yaşanmamışlık Sanki Özünde,
Benim İçimde Ukte Kalan…
Sen Sevda Mısın Yoksa Yalan Dolan
Püsküllü Belam Olup, Derde Salan
Var Bir Yaşanmamışlık Sanki Özünde,
Benim İçimde Ukte Kalan…
Sen kapımı çalan sızım gir içeri
Her zaman başımın üstünde senin yerin
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan
Benim güzel misafirim sen hep hoş geldin
Sen Sevda Mısın Yoksa Yalan Dolan
Püsküllü Belam Olup, Derde Salan
Var Bir Yaşanmamışlık Sanki Özünde,
Benim İçimde Ukte Kalan…
Sen Sevda Mısın Yoksa Yalan Dolan
Püsküllü Belam Olup, Derde Salan
Var Bir Yaşanmamışlık Sanki Özünde,
Benim İçimde Ukte Kalan…

Buray Sen Sevda mısın? şarkısı sözleri dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder