05 Kasım 2015

Ali Cihan Derman Şarkı Sözleri Dinle


Ali Cihan 2015 single albümünde yeralan Derman şarkını dinle. Ali Cihan biraz değişik versiyonla seslendirdiği ve kasım 2015'te video klibini yayınladığı şarkısının sözleri, birçok esere göre daha güzel, bakalım bu şarkı önceden sunulan sade ses videosunun aksine büyük kitlelere ulaşabilecek mi?

Ali Cihan Derman şarkısı sözleri;

Bu alemin şamanıyım,
Babasıyım ozanıyım.
Kul diye yaratıldım,
Hoş muhabbetin hastasıyım… Bazen kör bi lanetim,
Tutmaz büyük kehanetim.

Suretsiz ve görünmez,
Sokakta yürüyen hayaletim…
Garip gelir çoğu zaman,
Ama serseri yârimi aramam.
Benim olayım soyuttur,
Umuttur bana yeni her liman…

Offffffff…


Susmak, dinmek, dile gelmek,
Yoldan çıkmak, geri dönmek.
Doğruyu bilmek, söylememek.
Derdin içinde derman bulmak…

Yanmak, sönmek, küle dönmek.
Yoldan çıkmak, geri dönmek.
Doğruyu bilmek, söylememek.
Derdin içinde derman…

Gezgin olup tüm alemde,
Gezdim dersem yalan.
Gördüm rüyamda düşümde,
Çözdüm dersem inan…
Ne kalender ne kahraman,
Ne klas ne de kocaman.

Varla yokluk arası,
Orada olmayan adam…
Babanın sözlere güven,
Duyduklarına inan.
Her yanlışta bi doğru,
Kiminin doğrusu yalan…
Derman… Aman…

Varsayalım ben yokum,
Bu zamanda yaşamayan.
Ben sadece yolcuyum,
Yatacak yeri olmayan…


Belli kí yolun sonunda,
Cebimde yoksun kesin.
Aklımın önünde durma,
Elçiye zeval gelmesin…

Susmak, dinmek, dile gelmek,
Yoldan çıkmak, geri dönmek.
Doğruyu bilmek, söylememek.
Derdin içínde derman bulmak…

Yanmak, sönmek, küle dönmek.
Yoldan çıkmak, geri dönmek.
Doğruyu bilmek, söylememek.
Derdin içìnde derman…

Yoldan çıkmak yarı yolda,
Yarı ölü yarı diri bir arafta.
Sonsuzluğa dek tek başına,
Derdin içinde derman…

Ali Cihan Derman dinle

Ali Cihan Derman Şarkı Sözleri Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder