07 Kasım 2015

ESRA PORYALI KARAMBA KARAMBİTA ŞARKI SÖZLERİ DİNLE


      Esra Poryalı'nın seslendirmiş olduğu Karamba Karambita isimli şarkının şarkı sözleri ve orjinal video klibi bu sayfamızda sunulmuştur. Şarkıya isim olan Karamba Karambita sözcüğünü ilk duyduğumuzda anlamı nedir diye bira düşündük fakat şuana kadar ne anlam ifade ettiğini çözemedik, sanırız ki değişik bir kafiye seçilmiş. Bu sözcüğün gerçek anlamını bilen arkadaşların yorum kısmında belirtmelerini rica ediyoruz...

     Esra Poryalı Karamba karambita şarkı sözleri
Bir erkek bir kadın ya ya ya ya ya
Bir erkek bir kadın ya ya ya ya ya
fiyatın etiketini saklatım
faturamla aynı olmuş geç yolladın

yüregimin yakısı
etiketin yarısı
kalbmin kapısını
maymuncukla açar karayazı

naylonsun naylonsun naylonsun
sen benim için o şarkıdaki falsosun
top onsun top onsun top onsun
sen benim için o şarkıdaki falsosun
senin oluşumun palavra

karamba karambita  karamba karambita
karamba karambita  karamba karambita
senin oluşumun kazayla
karamba karambita  karamba karambita
karamba karambita  karamba karambita

Bir erkek bir kadın ya ya ya ya ya
Bir erkek bir kadın ya ya ya ya ya
fiyatın etiketini saklatım
faturamla aynı olmuş geç yolladın

yüregimin yakısı /etiketin yarısı
kalbmin kapısını maymuncukla açar karayazı

naylonsun naylonsun naylonsun
sen benim için o şarkıdaki falsosun
top onsun top onsun top onsun
sen benim için o şarkıdaki falsosun
senin oluşumun palavra


Esra Poryalı Karamba karambita şarkısı dinle;

ESRA PORYALI KARAMBA KARAMBİTA ŞARKI SÖZLERİ DİNLE Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder