18 Kasım 2015

Gökhan Tepe Günahın Bende Sözleri Yeni klip şarkı dinle


     Gökhan Tepe son albümündeki "Günahın bende" şarkısına 2015 yılında video klip çekmiş ve yayınlamıştır. Klibin ilk yayınlandığı gün bile azınsanmayacak bir kitleye ulaşan Gökhan Türkmen bakalım bu videosuyla en çok izlenen "Adı aşk olsun" şarkısının izlenme sayısını geçebilecek mi?

   1978 yılında dünyaya gelen sanatçımız bu güne kadar şarkılarına 25 kadar klip çekmiş ve ilki 1996'da olmak üzere 8 albüm ve 4 tanede single çalışması oluşturmuştur...

Gökhan Tepe Günahın Bende şarkı sözleri;

Gerçek mi bu hal
Gerçekten mi gidiyorsun
Neden kal demeye tutuk
Bu dilim bir garip halim
Alışkanlık denen duvar
Yıkıldı sanki bu sefer
Geçip gitmene yürekten ben izin verdim
Olmuyor olamıyorken
Zorlamaktan yoruldum biraz
Biraz kırgın öfkeli
Biraz nihayet kabul ettim
İnşallah dönmezsin geri çok sefer olduğu gibi
Zor olsa da unutup
Seni yaşarım ben de
Malum ya ayrılık hali
Biri haklı hep suçlu biri
İçin rahat olsun senin
En iyi günahın bende

Gerçek mi bu hal
Gerçekten mi gidiyorsun
Neden kal demeye tutuk
Bu dilim bir garip halim
Alışkanlık denen duvar
Yıkıldı sanki bu sefer
Geçip gitmene yürekten ben izin verdim
Olmuyor olamıyorken
Zorlamaktan yoruldum biraz
Biraz kırgın öfkeli
Biraz nihayet kabul ettim
İnşallah dönmezsin geri çok sefer olduğu gibi
Zor olsa da unutup
Seni yaşarım ben de
Malum ya ayrılık hali
Biri haklı hep suçlu biri
İçin rahat olsun senin
En iyi günahın bende

Gökhan Tepe şarkı listesini günahın bende şarkısından başlayarak dinle;


Gökhan Tepe Günahın Bende Sözleri Yeni klip şarkı dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder