06 Kasım 2015

Güneşin Kızları 20.Bölüm Ali Vazgeç Gönlüm Şarkısı Sözleri Dinle


    Güneşin Kızları adlı dizinin 20.bölümünde Ali(Tolga Sarıtaş)'ın söylediği Vazgeç gönlüm şarkısını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

    Söz ve müziği Ümit Sayın'a ait olan şarkıyı Zeynep Dizdar sesi ile dinlemeye alışılmıştır ama görüyoruz ki bu videoya yapılan yorumlarda Ali'nin şarkıyı daha iyi okuduğu söylenmektedir. Şuan için Türkiye'de dinlenen müzik şarkıları arasında listeye girmeyi başarmış bakalım toplamda milyonluk izlenme rakamını bulabilecek mi?
 
    Güneşin kızları Ali Vazgeç gönlüm şarkı sözleri;

Neyleyim doğan günü
Neyleyim sensiz gülü
Geceler çoğalırken aydınlık kar getirmezki

Sevda bahçesinde
Kurutulmuş bir gül idim
Beni sakla bir ömür sev diye diye ölendim (2)

Vazgeç gönül
Vazgeç sesini duyan yok
Bir yağmurun içinde
Ateş böceği misali..
Bir yanıp bir söndün

Vazgeç gönül
Vazgeç seni anlayan yok
Bir yağmurun içinde
Ateş böceği misali..
Bir yanıp bir söndün

Neyleyim doğan günü
Neyleyim sensiz gülü
Geceler çoğalırken aydınlık kar getirmezki

Sevda bahçesinde
Kurutulmuş bir gül idim
Beni sakla bir ömür sev diye diye ölendim

Vazgeç gönül
Vazgeç sesini duyan yok
Bir yağmurun içinde
Ateş böceği misali..
Bir yanıp bir söndün

Vazgeç gönül
Vazgeç seni anlayan yok
Bir yağmurun içinde
Ateş böceği misali..
Bir yanıp bir söndün

Güneşin kızları Ali Vazgeç gönlüm şarkısı dinle;

Güneşin Kızları 20.Bölüm Ali Vazgeç Gönlüm Şarkısı Sözleri Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder