10 Kasım 2015

Hacer Tülü Ömür Törpüsü Dinle ~ Şarkı Sözleri


Hacer Tülü netd müzik ile Ömür Törpüsü isimli şarkısının video klibini yayınlamıştır. Videonun ilk yorumlarla Gülşen'e olan benzerlik dile getirilmiştir. Bakalım ileriki günlerde şarkının popülaritesi ne kadar yükselecek....

Hazer Tülü Ömür törpüsü şarkı sözleri;
Onu bunu kokla herkes dostun
Salak yaptı bedenim hep sustum
Anladım sonunda amacını
Gör giyicem ben de tilki postu

Melek gibi gördün saf sandın
Şeytan da melek sen ne sandın
Herkesin bir rolü vardı
Şeytan başa çıkamaz beni yollardı

Hayatım borç batakta
Ama aklım hep hovarda
Değer verdim yeteri kadar
Şimdi herkes ederi kadar

Aç kulağını dinle son kez söylüyorum
Ne kendini ne gölgeni istemiyorum
Öpmeye gitmeye razısın zaten dünden
Bence nerdeysen orda kal haddini bil şşt lütfen

Aç kulağını dinle son kez söylüyorum
Ne kendini ne gölgeni istemiyorum
Yok ki yavrum sen de gram gönül görgüsü
Adını koydum giderken zavallı ömür törpüsü

Hacer Tülü Ömür Törpüsü şarkısı dinle;

 

Hacer Tülü Ömür Törpüsü Dinle ~ Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder