15 Kasım 2015

İsmail Altunsaray Kurusa Fidanım Dinle Şarkı Sözleri


    İsmail Altunsaray tarafından seslendirilen ve bugünlerde en çok izlenen müzik videoları arasında yer alan Neşet Ertaş türkülerinden "Kurusa Fidanım" türküsünü dinle. Türkü seslendiren birçok sanatçımız bu türküyü seslendirmiş bu sanatçılarımız arasında en iyi söyleyenlerden biri İsmail Altunsaray'dır ve hakettiği yere yavaş yavaş geleceğe benziyor...

İsmail Altunsaray  Kurusa Fidanım sözleri
Yapraklarım gazel olsa dökülse
Yine taze fidan dalımsın benim
Yapraklarım gazel olsa dökülse
Yine taze fidan dalımsın benim

Yapraklarım gazel olsa dökülse
Yine taze fidan dalımsın benim
Yapraklarım gazel olsa dökülse
Yine taze fidan dalımsın benim

kurusa fidanım güllerim solsa
göynümde solmayan gülümsün benim
yaprakların gazel olsa dökülse
daha taze fidan dalımsın benim

ağarsa saçların belin bükülse
birer birer hep dişlerin dökülse
vücudun kurusa kanın çekilse
yine şu gönlümün yarisin benim

bülbülün gül için zar-ı misali
kerem'in bağrının nar-ı misali
inler garip gönlüm arı misali
tadına doyulmaz balımsın benim

İsmail Altunsaray  Kurusa Fidanım türküsü dinle

İsmail Altunsaray Kurusa Fidanım Dinle Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder