17 Kasım 2015

Oktay Gürtürk Aşk Çiçeğim Şarkı Sözleri Dinle


       İnternet üzerinde amatör olarak Bahtiyar Özdemir ve Aysun Taşçeşme tarafından kısa bir nakaratı okunup çok beğenilen Aşk Çiçeğim şarkısı daha önce birçok sanatçı tarafından seslendirilmiş ve Oktay Gürtürk tarafından da bir video klibi çekilmiştir. Bu şarkının internette bir anda bu şekilde popüler olması ile bu klibinde izlenme sayısında bir patlama olacağı kanısındayız...

Oktay Gürtürk Aşk çiçeğim şarkı sözleri;

Üzmedim, seni bir gün kırmadım
Hiç bir gün günahını almadım
Allah’ım bu nasıl şey bende anlamadım

Yıkıldım sessiz gidişine
Üzmedim, seni bir gün kırmadım
Hiç bir gün günahını almadım
Allah’ım bu nasıl şey bende anlamadım
Yıkıldım sessiz gidişine

Üzmedim, seni bir gün kırmadım
Hiç bir gün günahını almadım
Allah’ım bu nasıl şey bende anlamadım
Yıkıldım sessiz gidişine

Yok yere gittin canımın içiydin sevdam gözbebeğim
Hazana uydun beni niye vurdun
Aşkım aşk çiçeğim
Yok yere gittin canımın içiydin sevdam gözbebeğim
Hazana uydun beni niye vurdun

Oktay Gürtürk Aşk çiçeğim şarkısı listesi dinle;

Oktay Gürtürk Aşk Çiçeğim Şarkı Sözleri Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder