02 Kasım 2015

Poyraz Karayel Kaç Kadeh Kırıldı Dinle Sözleri


İlker Kaleli'nin Poyraz Karayel dizisinde seslendirdiği Kaç kadeh kırıldı şarkısını dinle. Müslüm Gürses'in sesiyle dinlemeye alışık olduğumuz kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümde şarkısı Poyraz Karayel dizisinde kullanılmış ve sahneler izleyenler tarafından çok beğenilmiştir...



İlker Kaleli Poyraz Karayel Kaç Kadeh Kırıldı şarkı sözleri;

Kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümde
Bir türlü kendimi avutamadım
Kaç gece ağladım böyle gizlice
Ne yaptımsa seni unutamadım

Sen beni unuttun çoktan belki de
Kim bilir kimler var şimdi kalbinde
Ben hala yaşarım eski günlerde
Her şeyde sen varsın unutamadım
Her yerde sen varsın unutamadım

Her sevgi zamanla bitermiş derler
Benimki bitmedi anlayamadım
Bu aşktan hayır yok unut dediler
Ne yaptımsa seni unutamadım

Sen beni unuttun çoktan belkide
Kim bilir kimler şimdi kalbinde
Ben hala yaşarım eski günlerde
Her şeyde sen varsın unutamadım
Her yerde sen varsın unutamadım

İlker Kaleli Poyraz Karayel Kaç Kadeh Kırıldı şarkısı dinle;

Poyraz Karayel Kaç Kadeh Kırıldı Dinle Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder