12 Kasım 2015

Serkan Kaya Kalbim Senin Hala



Serkan Kaya Kalbim senin hala şarkı sözleri
Bir gün olursa beni anarsan eğer
beni en sevdiğin hatıralarınla an emi
vazonda çiçekler bir bir solunca
sana verdiğim gülleri hatırla emi

sen insanın başına gelecek
en güzel şeysin bilmiyorsun
bütün belaların senin gibi tatlı
dilerim senin gibi güzel olsun

kalbim hala senin bilmelisin
yüreğimde yazılmış silinmezsin
öyle bağlanmışımki ben sana
Allah'ın bana bir emanetisin

kalbim hala senin bilmelisin
yüreğimde yazılmış silinmezsin
öyle bağlanmışımki ben sana
Allah'ın bana bir emanetisin

Serkan Kaya Kalbim seninle hala şarkısı dinle

 
 Serkan Kaya 2015 Yeni albümü şarkı listesi;
1. Serkan Kaya - Mesele
2. Serkan Kaya - Vatan
3. Serkan Kaya - Gönül Bahçem
4. Serkan Kaya - Kalakaldım
5. Serkan Kaya - Onursuz Olmasın Aşk
6. Serkan Kaya - Benden Adam Olmaz
7. Serkan Kaya - Paşa Gönlüm
8. Serkan Kaya - Kalbim Senin Hala
9. Serkan Kaya - Ezo Gelin
10. Serkan Kaya - Hım Hım Yar
11. Serkan Kaya - Mesele feat. Deniz Sujana ( Akustik Versiyon )
12. Serkan Kaya - Mesele ( Club Versiyon )

Serkan Kaya Kalbim Senin Hala Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder