11 Kasım 2015

Sibel Can Tamam O Zaman Şarkı Sözleri Dinle


Sibel Can 2015 yılında 2 şarkıdan oluşan bir albüm çıkarmış ve bu iki şarkı içinde video klip oluşturmuştur. Biz sayfamıza hem bu şarkıların şarkı sözlerini hemde resmi temsilcisi tarafından sunulan video klibini sunmaya çalıştık, ayrıca alttaki listeden Sibel Can'ın en çok dinlenen şarkılarını bulabilirsiniz...

Sibel Can Tamam o zaman
Sibel Can Tamam O zaman
Sibel Can  Tamam O Zaman şarkı sözleri

Bir insan böyle bakmaz ki
Gönülde Yıldızım sanki
O kursun aşkı gözlerinden
Geçip gitsem mi kalsam mı

Ben Asla böyle olmazdım
Hayatta parçalanmazdım
Güneşten Sıcak gülüşlerden
Tutup öpsemde Yansam mı

İnan bıktım hayallerde
Gönül kurdum saçellerde
Sesin hayata döndürse
Seni hazzında farzdır

Bir an olsun bizim olsun
Bir tek elimi tut ne olur
Ben ilk çoktan kabullendim
Senin arzun benim yazgım

Tamam o zaman, ayrılalım
İmkansızı sevip sevip ağlayalım
Peki o zaman, anlaşalım
Gözden gizli gizli gönülde aşığım

Sibel Can Bir Parmak Bal Albümü Şarkıları
1.Sibel Can - Bir Parmak Bal (Tıkla Dinle & Şarkı Sözleri)
2.Sibel Can - Tamam O Zaman (Tıkla Dinle & Şarkı Sözleri)

Sibel Can Tamam o zaman şarkısı dinle

Sibel Can Tamam O Zaman Şarkı Sözleri Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder