17 Kasım 2015

Tarık Tırıl (2015) Ne Zamansız ~ Dinle ~ Şarkı Sözleri


Tarık Tırıl  Ne Zamansız şarkı sözleri

Bakamam yüzüne yok mecalim
Hangi gecem hangi günümden adil?
Uzatma söyle birşeyler
Ben anlamam baksam buğulu gözlerinden
Uzatma yap birşeyler
Ben anlamam ki veda etmekten

Gözüm görmez olmuş gözlerinin ardını
Ne zamansız kaldım orda gücüm yok artık
Sesin çıkmaz olmuş kendime biçare ben
Halim ağır benden sen anlarsın

Perdeler arkasından baksam ne bakmasam ne
Ne cevap versem hoş kendime aynalardan
Uzatma yap birşeyler
Ben anlamam ki veda etmekten

Gözüm görmez olmuş gözlerinin ardını
Ne zamansız kaldım orda, gücüm yok artık
Sesin çıkmaz olmuş, kendime biçare ben
Halim ağır benden sen anlarsın

 Tarık Tırıl  Ne Zamansız şarkısı dinle

Tarık Tırıl (2015) Ne Zamansız ~ Dinle ~ Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder