03 Kasım 2015

Tufan Köroğlu Sadece Sen ve Ben Şarkı Sözleri Dinle


2015 yılı aşk şarkılarından Tufan Köroğlu Sadece sen ve ben şarkısının şarkı sözleri bu sayfamzda okunabilecek şekilde eklenmiştir. İsmi bugüne kadar çok fazla duyulmamış olsa da sadece sen ve ben şarkısı ile adından birhayli söz ettireceğe benziyor...

Tufan Köroğlu Sadece sen ve ben şarkı sözleri;

Şu sensizliği alıp elime yırtıp atabilsem
Bizim hikayemizi yeniden yazabilsem
Sadece sen ve ben diye başlayan ve bitmeyen
İçinden seni beni eksilmeyen

Sana o son bakışımda gitme kal istedim
Bir senim olsun istedim olmadı
Son kez sarılınca dursun istedim zaman
Dursun istedim dünya, durmadı

Ten ayrı yanar, gönül ayrı kanar
Seni unutmak için sevmedim
Ama zaten aşkta ayrılıktan başka son görmedim

Ten ayrı yanar, gönül ayrı kanar
Seni unutmak için sevmedim
Ama zaten aşkta ayrılıktan başka son görmedim
 
Tufan Köroğlu Sadece sen ve ben dinle;
 

Tufan Köroğlu Sadece Sen ve Ben Şarkı Sözleri Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder