31 Aralık 2015

Mustafa Ceceli Can Ellerinden Gelmişim


Mustafa Ceceli Can Ellerinden Gelmişim ilahi sözleri

Can ellerinden gelmişem,
Fani mekanı neylerem,
Ol mülke meylim salmışam,
Ben bu cihanı neylerem.

Aşkın şarabın içmişem,

Mustafa ceceli fotoğrafı 2016
Mustafa Ceceli sütüdyoda çalışırken
Dil gülşenine göçmüşem,
Ben varlığımdan geçmişem,
Nam-û nişanı neylerem.

Dünyaya geldim gitmeye,
İlm ile hilme yetmeye,
Aşk ile an seyretmeye,
Ben in-ü anı neylerem.

Dilden dile bin terceman,
Varken ne söyler bu lisan,
Çün can-ü dildir hem-zeban,
Nutk-ü beyanı neylerem.

Hakkı Cemii halk eden,
Müstağniyem billahi ben,
Hallaki alem var iken,
Halk-i zamanı neylerem.

Mustafa Ceceli 2015 2016 Aşk için gelmişiz albümü şarkıları
Mustafa Ceceli Aşk İçin Gelmişiz
Mustafa Ceceli Sultanım
Mustafa Ceceli Kainatın Aynasıyım
Mustafa Ceceli Severim Ben Seni
Mustafa Ceceli Sevgi Baht Olmuş
Mustafa Ceceli Can Ellerinden Gelmişim
Mustafa Ceceli Hepsi Gelir Geçer
Mustafa Ceceli Derviş Bağrı Taş Gerek
Mustafa Ceceli Ben Yürürüm Yane Yane
Mustafa Ceceli Kar Etmez Ahım
Mustafa Ceceli Sevdim Seni Mabuduma

Mustafa Ceceli Can Ellerinden Gelmişim karışık listede dinle

Mustafa Ceceli Can Ellerinden Gelmişim Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder