29 Aralık 2015

Mustafa Ceceli Kainatın Aynasıyım Dinle Kainatin Aynasıyım sözleri


Mustafa Ceceli'nin 2016 yılı albümünde seslendirdiği Kainatın aynasıyım deyişinin sözleri;

Mustafa Ceceli
Kâinatın aynasıyım
Mademki ben bir insanım
Hakkın varlık deryasıyım
Mademki ben bir insanım

İnsan hakta hak insanda
Ne ararsan var insanda
Çok marifet var insanda
Mademki ben bir insanım

Bunca temenni dilekler
Vız gelir çarkı felekler
Bana eğilsin melekler
Mademki ben bir insanım

Daimiyim harap benim
Ayaklara turap benim
Aşk ehline şarap benim
Mademki ben bir insanım

Mustafa Ceceli 2015 2016 Aşk için gelmişiz albümü şarkıları
Mustafa Ceceli Aşk İçin Gelmişiz
Mustafa Ceceli Sultanım
Mustafa Ceceli Kainatın Aynasıyım
Mustafa Ceceli Severim Ben Seni
Mustafa Ceceli Sevgi Baht Olmuş
Mustafa Ceceli Can Ellerinden Gelmişim
Mustafa Ceceli Hepsi Gelir Geçer
Mustafa Ceceli Derviş Bağrı Taş Gerek
Mustafa Ceceli Ben Yürürüm Yane Yane
Mustafa Ceceli Kar Etmez Ahım
Mustafa Ceceli Sevdim Seni Mabuduma

Mustafa Ceceli Kainatın aynasıyım dinle;

Mustafa Ceceli Kainatın Aynasıyım Dinle Kainatin Aynasıyım sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder