31 Aralık 2015

Mustafa Ceceli Kar Etmez Ahım Şarkı Sözleri & Dinle


Mustafa Ceceli Kar Etmez Ahım Şarkı Sözleri

Mustafa Ceceli
Mustafa Ceceli

Kâr etmez ahım sen Gülizâre
Onulmaz işler güzelim dilde bu yâre
Olsam da geçmem bin pare pare
Sevmiş bulundum güzelim gayrı ne çare

Ko aksın yaşım billâhi silmem
Mecnunun oldum güzelim terk edebilmem
Kessen de başım senden ayrılmam
Sevmiş bulundum güzelim gayrı ne çare

Vur beni akmaz Billâhi kanım
Mecnuna döndüm güzelim yok mu imanın
Sabra mecalim varsa da varım
Sevmiş bulundum güzelim gayrı ne çare

Çekmez bu derdi efendim herkes
İster kabul et güzelim ister başım kes
Gurbet ellerde kalmışam bî-kes
Sevmiş bulundum güzelim gayrı ne çare

Mustafa Ceceli 2015 2016 Aşk için gelmişiz albümü şarkıları
Mustafa Ceceli Aşk İçin Gelmişiz
Mustafa Ceceli Sultanım
Mustafa Ceceli Kainatın Aynasıyım
Mustafa Ceceli Severim Ben Seni
Mustafa Ceceli Sevgi Baht Olmuş
Mustafa Ceceli Can Ellerinden Gelmişim
Mustafa Ceceli Hepsi Gelir Geçer
Mustafa Ceceli Derviş Bağrı Taş Gerek
Mustafa Ceceli Ben Yürürüm Yane Yane
Mustafa Ceceli Kar Etmez Ahım
Mustafa Ceceli Sevdim Seni Mabuduma

Mustafa Ceceli Kar Etmez Ahım dinle..
 

Mustafa Ceceli Kar Etmez Ahım Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder