05 Aralık 2015

Mustafa Ceceli Sultanım Şarkı Sözleri Dinle


   Mustafa Ceceli 7 Aralık 2014 tarihinde çıkacak olan albümündeki Sultanım isimli eserine video klip çekerek, albüm çıkışından önce sosyal medya da yayınlamış ve böylece albümünün çıkışının haberini böylece vermiştir.
   Mustafa Ceceli ayrıca çok takip edilen Twitter hesabında da albümü ile ilgili olarak Türkiyenin ilk blip edilebilir albümü olarak bahsetmektedir, bakalım blip etmek ne demek yakın zamanda öğreneceğimizi umuyoruz.....

Mustafa Ceceli Sultanım şarkı sözleri
Can yakan gözlerini
Bak görmeye geldim

Mustafa Ceceli Sultanım
Mustafa Ceceli Sultanım
Abuhayat sözlerinle
Gül olup yeşermeye geldim

Ben aciz ben yarım
Sana tamam olmaya geldim
Şeyda bülbüller gibi
Gül dalına konmaya geldim (x2)

Yanar içim
Senden öteye yer yok
Yanar sözlerim,
Bakamam gözlerine

Canımdan başka servetim yokken,
Canımdan geçmeye geldim (x2)
Kabul et ne olur ey sultanım,
Aşkınla yanmaya geldim

Dağ taş toprak iken
Umman olmaya geldim
Aşksız biçareyken,
Kendimi bulmaya geldim (x2)

Yalana meyil ederken
Gerçeği görmeye geldim
Yaşayan bir ölüyken
Gönlünde doğmaya geldim

Yanar içim
Senden öteye yer yok
Yanar sözlerim
Bakamam gözlerine

Mustafa Ceceli 2015 2016 Aşk için gelmişiz albümü şarkıları
Mustafa Ceceli Aşk İçin Gelmişiz
Mustafa Ceceli Sultanım
Mustafa Ceceli Kainatın Aynasıyım
Mustafa Ceceli Severim Ben Seni
Mustafa Ceceli Sevgi Baht Olmuş
Mustafa Ceceli Can Ellerinden Gelmişim
Mustafa Ceceli Hepsi Gelir Geçer
Mustafa Ceceli Derviş Bağrı Taş Gerek
Mustafa Ceceli Ben Yürürüm Yane Yane
Mustafa Ceceli Kar Etmez Ahım
Mustafa Ceceli Sevdim Seni Mabuduma

Mustafa Ceceli Sultanım şarkısı karışık listeyle dinle;

Mustafa Ceceli Sultanım Şarkı Sözleri Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder