02 Ocak 2016

Ahmet Aslan Dermanın Olayım Şarkı Sözleri & Dinle


Ahmet Aslan  Dermanın Olayım Şarkı Sözleri

Ahmet Aslan
Yarim derdini ver bana
Dermanım olayım senin
Bülbül gibi cemaline
Aşığın olayım senin

Yakma beni yandırma beni
Aşk elinden kandır beni
Sarhoşum ayıktır beni
Mestanın olayım senin

Can kuşunu bana uçur
Aşk elinden bade içir
Hırka ile şaldan geçir
Üryanın olayım senin

Seyfullah der benim hoca
Kendinden ayırma nice
Gahi gündüz gahi gece
Mihmanın olayım senin

 Ahmet Aslan Na-Mükemmel albümü şarkıları ve sözleri
1.Ahmet Aslan - Geberiyorum
2.Ahmet Aslan - Bir Daha (Hakikatten Uzak Kaçarsan)
3.Ahmet Aslan - İstanbollo
4.Ahmet Aslan - Dilsizdir Benim Acılarım
5.Ahmet Aslan - Ne Kadar Meylersen Dünya Malına
6.Ahmet Aslan - Vecı Raya Mıra
7.Ahmet Aslan - Dermanın Olayım
8.Ahmet Aslan - Bağışla Sevdiğim
9.Ahmet Aslan - Seve
10.Ahmet Aslan - Şu Kanlı Zalimin Ettiği İşler 
11.Ahmet Aslan - Duzgın Baba
12.Ahmet Aslan - Giresun'un İçinde
13.Ahmet Aslan - Cane

 Ahmet Aslan  Dermanın Olayım  Dinle

Ahmet Aslan Dermanın Olayım Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder