02 Ocak 2016

Ahmet Aslan Dilsizdir Benim Acılarım Dinle & Sözleri


Ahmet Aslan  Dilsizdir Benim Acılarım Sözleri

Ahmet Aslan
Dilsizdir benim, acılarım!
Konuşmazlar kimseyle, hiç kimseyle.
Bir tek benim canıma dadanmışlar,
Bir tek benim canımı acıtırlar.
Hem de hiç hak etmediğim halde.

Dilsizdir benim, acılarım!
Konuşmazlar kimseyle, hiç kimseyle.
Bir tek benim canıma dadanmışlar,
Bir tek benim canımı acıtırlar.
Hem de hiç hak etmediğim halde.

 Ahmet Aslan Na-Mükemmel albümü şarkıları ve sözleri
1.Ahmet Aslan - Geberiyorum
2.Ahmet Aslan - Bir Daha (Hakikatten Uzak Kaçarsan)
3.Ahmet Aslan - İstanbollo
4.Ahmet Aslan - Dilsizdir Benim Acılarım
5.Ahmet Aslan - Ne Kadar Meylersen Dünya Malına
6.Ahmet Aslan - Vecı Raya Mıra
7.Ahmet Aslan - Dermanın Olayım
8.Ahmet Aslan - Bağışla Sevdiğim
9.Ahmet Aslan - Seve
10.Ahmet Aslan - Şu Kanlı Zalimin Ettiği İşler 
11.Ahmet Aslan - Duzgın Baba
12.Ahmet Aslan - Giresun'un İçinde
13.Ahmet Aslan - Cane

Ahmet Aslan  Dilsizdir Benim Acılarım Dinle

Ahmet Aslan Dilsizdir Benim Acılarım Dinle & Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder