02 Ocak 2016

Ahmet Aslan Şu Kanlı Zalimin Ettiği İşler Türküsü Dinle & Sözleri


 Ahmet Aslan  Şu Kanlı Zalimin Ettiği İşler Türküsünün türkü sözleri

Ahmet Aslan 2016 albümü resmi
Ahmet Aslan 2016 albümü kapağı
 Şu Kanlı Zalimin Ettiği İşler
Garip Bülbül Gibi Zareler Beni
Yağmur Gibi Yağar Başıma Taşlar
Dostun Bir Tek Gülü Yaralar Beni

Dar Günümde Dost Düşmanım Bell'oldu
On Derdim Var İdi Şimdi Ell'oldu
Ecel Fermanı Boynuma Takıldı
Gerek Asa Gerek Vuralar Beni

Pir Sultan Abdal'ım Can Göğe Ağmaz
Haktan Emr'olmazsa Irahmet Yağmaz
Şu Ellerin Taşı Hiç Bana Değmez
İlle Dostun Gülü Yaralar Beni

 Ahmet Aslan Na-Mükemmel albümü şarkıları ve sözleri
1.Ahmet Aslan - Geberiyorum
2.Ahmet Aslan - Bir Daha (Hakikatten Uzak Kaçarsan)
3.Ahmet Aslan - İstanbollo
4.Ahmet Aslan - Dilsizdir Benim Acılarım
5.Ahmet Aslan - Ne Kadar Meylersen Dünya Malına
6.Ahmet Aslan - Vecı Raya Mıra
7.Ahmet Aslan - Dermanın Olayım
8.Ahmet Aslan - Bağışla Sevdiğim
9.Ahmet Aslan - Seve
10.Ahmet Aslan - Şu Kanlı Zalimin Ettiği İşler 
11.Ahmet Aslan - Duzgın Baba
12.Ahmet Aslan - Giresun'un İçinde
13.Ahmet Aslan - Cane

Ahmet Aslan  Şu Kanlı Zalimin Ettiği İşler Türküsü Dinle

Ahmet Aslan Şu Kanlı Zalimin Ettiği İşler Türküsü Dinle & Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder