05 Ocak 2016

Ayla Çelik 2016 Albümü Şarkıları Ben Şarkı Sözleri & Dinle


     Ayla Çelik 2016 yılında yayınlayacağı ve şuan için 8 ocak 2016 tarihinde çıkacak video klibi "Aşk Şarkıları" isimli şarkısının tanıtımı çok büyük bir ilgi ile karşılanmıştır. Hem tanıtım için sunulmuş olan şarkının parçası çok beğenilmiş hemde sanatçı arkadaşları şimdiden tebrik ve destek mesajları ile albümün tanıtımına büyük katkı sağlamıştır.

     Şimdilik tanıtımı yapılan "Aşk şarkıları" eseri albümün adı değil, Metin Arolat yönetiminde çekilen klip şarkısının adıdır. Albümün adı henüz belli değilse de aşağıda sunacağımız fotoğrafta görüleceği üzere bu albümün adının Ben - Ayla Çelik olması hiçte azımsanmayacak ihtimaldedir...

Ayla Çelik 2016 albümü ismi Ben olacak gibi gözüküyor...
     Daha önceden Beyaz ile birlikte düet yapacakları şarkısı Bağdat ve şu an için şarkı sözleri'nin küçük bir kısmının bilindiği ve 8 Ocak'ta yayınlanacağının duyurulduğu Aşk Şarkıları için oluşturduğumuz sayfalara göz atabilirsiniz. Albümle ilgili bilgiler çıktıkça ve albüm şarkıları yayınlandığında, başta tahmin üzeri söyleyebileceğimiz Ben şarkısı başta olmak üzere tüm şarkıların şarkı sözlerini eklemeye çalışacağız ve şarkıları online dinle listesi olarak sunmaya çalışacağız... Lütfen tekrar sayfamızı ziyaret etmeyi ihmal etmeyin....

Ayla Çelik 2016 Albümü Şarkıları Sözleri & Dinle
1.Ayla Çelik - Aşk Şarkıları
2.Ayla Çelik&Beyaz - Bağdat
3.Ayla Çelik - Ben

Ayla Çelik Şarkıları Dinle
 Demet Akalın'ın seslendirdiği Türkan isimli şarkı Türkan Şoray'a atıfla yazılmış ve yayınlandığı yılın şarkısı seçilmiştir...

Ayla Çelik 2016 Albümü Şarkıları Ben Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder