04 Ocak 2016

Ayla Çelik Aşk Şarkıları 2016 Albümü & Şarkı Sözleri & Dinle


Ayla Çelik Aşk şarkıları isimli şarkısının tanıtımı yapılmış ve 8 ocak 2016 tarihinde yayınlanmış ve sayfamız güncellenmiştir....

Ayla Çelik Aşk Şarkıları tanıtım resmi
Şarkıya gelen ilk yorumlar da şarkı ve nakaratın iki ayrı eser gibi durduğu yönünde, tabii ki bizim gibi birçok kişi nakarat kısmını çok beğeniyor. Sanatçılar sosyal medyaya ve dinleyicilere kulak verip çalışmalarını ortak akla uygun yapmalı görüşündeyiz....

Ayla Çelik 2016 Albümü Şarkıları Sözleri & Dinle
1.Ayla Çelik - Aşk Şarkıları
2.Ayla Çelik&Beyaz - Bağdat
3.Ayla Çelik - Ben

Ayla Çelik Aşk şarkıları şarkısının şarkı sözleri şu şekildedir;

Söylememem gereken herşeyi söyledim,
Yapmamam gereken herşeyi yaptım,
Ben yolcu olarak doğmuşum,
Peşimden gelme.

Sayki bugün karşılaşmadık,
Sayki bugün ne sen ne ben yaşadık,
Sayki hiçbir şeydik buhar avladık,
Peşimden gelme....

Aşk şarkılarına biri dur demeli
Unutturmuyor ne kalanı, ne de gideni,
Ayrılıklar ölümsüz, şiirler hükümsüz,
Gidenler geri dönmemeli....

Aşk şarkılarına biri dur demeli
Unutturmuyor ne kalanı, ne de gideni,
Ayrılıklar ölümsüz, şiirler hükümsüz,
Gidenler geri dönmemeli....
Gidenler geri dönmemeli....

Sayki bugün karşılaşmadık,
Sayki bugün ne sen ne ben yaşadık,
Sayki hiçbir şeydik buhar avladık,
Peşimden gelme....

Aşk şarkılarına biri dur demeli
Unutturmuyor ne kalanı, ne de gideni,
Ayrılıklar ölümsüz, şiirler hükümsüz,
Gidenler geri dönmemeli....
Gidenler geri dönmemeli....

      Bu şarkılar arasında kendi seslendirdiği, Demet Akalın, Ceylan, Sibel Can gibi ünlü sanatçılara verilen şarkılarda bulunmakta. İlk sıraya eklediğimiz şarkı Beyaz Show'da Engin Altan Düzyatan isminin ünlü şarkılara adaptesinde oluşturulmuş komik versiyonudur, çok izlendiği için bizde listemize eklemeyi uygun gördük...

    Merakla beklenen şarkı sanatçımızın resmi hesaplarında yayınlandı, büyük bir ilgi ile beklenen Aşk şarkıları isimli şarkıyı ve diğer populer Ayla Çelik şarkılarını dinle

Ayla Çelik Aşk Şarkıları 2016 Albümü & Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

2 yorum :

  1. Slow Şarkılara adını yazdıran bir sanatçı başarılar çok güzel bir eser ve çalışma.

    YanıtlaSil
  2. Evet cok guzel sarkilari var dediginiz gibi cogu slow sarkilar

    YanıtlaSil