04 Ocak 2016

Ayla Çelik & Beyaz Bağdat Şarkı Sözleri & Dinle


 Ayla Çelik - Beyaz Bağdat şarkısı sözleri;
      Ayla Çelik yeni albümünü çıkaralı 4 ay kadar bir zaman oldu ve Beyaz Show'a çıkıp düet şeklinde Bağdat'ı söyledikten sonra şarkının bilinirliği çok artmış ve şuan için en çok dinlenen şarkılar arasında yeralmaktadır.

Biliyor musunuz? Ayla Çelik ve Beyaz'ın seslendirdiği Bağdat şarkısı youtube üzerinde günlük olarak ortalama 700 000 defa dinleniyor. Bu rakam sadece Beyaz Show'un resmi kanalında ki videonun istatistiğidir, birde diğer hesaplar ve internetteki diğer kaynaklar düşünüldüğünde bu rakamın 2-3 milyona ulaştığını rahatlıkla söyleyebiliriz.. ve halen bir klip yok, yakında bekliyoruz klibi...

    Sonunda resmi klip yayınlanmış ve sayfamızdaki listeye eklenmiştir. Bizce bu klibin yayınlanması biraz geç kaldı, belki eskisi kadar ilgi göremeyecektir ama zaten Ayla Çelik'in Bağdat şarkısı yılın şarkısı olmuş durumda....

     Bu şarkıya klip çalışması düşünülüyor mu bilemiyoruz ama Ayla Çelik ve Beyaz birlikte Bağdat şarkısı için klip çekilirse yer yerinden oynayıp izlenme rekorları kıracağı kanaatindeyiz... Belki de yakında klip çalışmasını burada görebiliriz....

Yine seni sevmekten başka,
Hiçbir şey yapmadım bugün,
Eni konu çaldı telefonlarım,
Boş ver bakmadım bugün.

Ne gazete okudum ne de bi haber,
Derdi yasakladım bugün,
Kaç öpücük olmuş bilemezsin,
Aşkı yasakladım bugün,
Dün geceyle tam 3 ay 1 gün.
Dün geceyle tam 3 ay 1 gün.

Ben dünyanın en büyük aşığı olabilirim,
Ben koynunda 100 sene 1000 sene durabilirim,
Ben Leyla’ı Mecnun’u Ferhat’ı Aslı’yı,
Kerem’i bilmem ama,
Bağdat’ı iki gözüm kapalı bulabilirim!

Ben dünyanın en büyük aşığı olabilirim,
Ben koynunda 100 sene 1000 sene durabilirim,
Ben Leyla’ı Mecnun’u Ferhat’ı Aslı’yı,
Kerem’i bilmem ama,
Bağdat’ı iki gözüm kapalı bulabilirim!

Beyaz & Ayla Çelik Bağdat ve Karışık listesi dinle..... Şarkılar yükleniyor lütfen bekleyin...


Ayla Çelik & Beyaz Bağdat
Ayla Çelik & Beyaz Bağdat
        Beyaz olarak bilinen ünlü şovmen Beyazıt Öztürk 2016 yılının ilk günlerinde Ayla Çelik ile birlikte Bağdat isimli şarkıyla müzik piyasasına tekrar merhaba diyor. Bağdat şarkısı önümüzdeki birkaç gün içinde piyasaya çıkacaz bizler de şarkı sözleri ile birlikte şarkıyı online dinlenebilecek şekilde sitemize eklemeye gayret edeceğiz.

     Beyaz bundan 17 yıl önce bir türkü albümü çıkarmış ve video klipleri televizyonlarda dönmüştür sonrasında beklenilen ilgi görülemedeğinden midir yoksa daha çok show programına zaman ayırdığından mıdır başka bir albüm oluşturmamıştır. Sadece bu geçen zamanda sonradan Demet Akalın'ın seslendirmiş olduğu Türkan şarkısı için kendi ismi geçmiş hatta bu şarkı savaşında Demet Akalın'ın galip geldiği yorumları yapılmıştır, ve gerçektende Türkan şarkısı çok popüler olmuş ve Demet Akalın bu şarkı ile ödüller kazanmıştır. İşte bu yüzdendir ki Beyaz'ın Bağdat isimli şarkıyı seslendirmesi bu kapışmanın bir rövanşı olarak yansıtılmaktadır. Bakalım bu şarkıda beklenilen popülariteyi kazanabilecek mi?

    Ayla Çelik çoğu kişi tarafından isim olarak bilinmese de birçok popüler şarkının şarkı sözleri yazarıdır bakalım 8 Ocak 2016 yılında kendi ismi ile çıkaracağı albümde kendisi içinde popüler şarkılar çıkarabilecek mi?

    Şuan için Beyaz'ın ve Ayla Çelik'in seslendirdiği ve çokça dinlenen şarkılarından bir liste hazırlamaya çalıştık albüm çıktığında listemizi güncellemeye çalışacağız....

Ayla Çelik 2016 Albümü Şarkıları Sözleri & Dinle
1.Ayla Çelik - Aşk Şarkıları
2.Ayla Çelik&Beyaz - Bağdat
3.Ayla Çelik - Ben

Ayla Çelik & Beyaz Bağdat Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

5 yorum :

  1. Bu şarkı çok güzel...

    YanıtlaSil
  2. Ferhat Göçer Fan29 Nisan 2016 22:05

    tüm yıl bağdat şarkısı dinleyeceğiz gibi gözüküyor...

    YanıtlaSil
  3. Beyaz ve ayla celik bagdat sarkisini cok guzel soyluyorlar

    YanıtlaSil
  4. Bu sarkinin sarki sozlerini kim yazmis

    YanıtlaSil
  5. Ayla celik bagdat sarkisini sarki sozleri ioe birlikte belki de onlarca defa dinledim sagolun sayfaniz guzel hazirlamissiniz

    YanıtlaSil