08 Ocak 2016

Emre Aydın Ölünmüyor 2016 Single Albümü Dinle & Şarkı Sözü & Sözleri


Emre Aydın beklenen 2016 albümü ölünmüyor sonunda çıktı! Sayfamıza şarkı sözleri ile birlikte şarkıyı dinleyebileceğiniz videoyu aşağıya ekledik. Büyük ses getirecek olan bu şarkı bakalım kısa zamanda ne kadar izlenmeye ulaşacak...

Ne Yaptın Bana Sen,
Çünkü Ben Duvarlara Döndüm.
Ne Aldın Benden Sen,
Çünkü Ben Duvarlara Döndüm.

Ah Dağıldım Tabi Ben De Bin Parçaya
Hem Kırıldım Hem Kırdım
Ahhh üzüldüm tabi bende, kolay değil.

Hem Kırıldım, Hem Kızdım
Yana yana bak kül de oldum
Bile bile düştüm vuruldum
Paramparça oldum amma

Ölünmüyor yokluğunda
Yana yana ah kül de oldum
Bile bile düştüm vuruldum
Paramparça oldum amma

Ahhh dağıldım tabi ben de bin parçaya
hem kırıldım hem de kırdım.
Ahhh üzüldüm tabi bende, kolay değil.
Hem kırıldım, hem kızdım.

(x2)
Yana yana bak kül de oldum
Bile bile düştüm vuruldum
Paramparça oldum amma
Ölünmüyor yokluğunda

Ölünmüyor bak, yokluğunda.
Yürünmüyor da..
Ölünmüyor bak, yokluğunda.
Yürünmüyor da

İster unut, ister unutma..
Tuzla buz kalbim görünmüyor da..

İster unut, ister unutma..
Dipteyim ben, daha düşülmüyor da..

(x4)
Yana yana bak kül de oldum
Bile bile düştüm vuruldum
Paramparça oldum amma
Ölünmüyor yokluğunda!
Albüm tanıtımında da görülmektedir ki 2016 yılının en çok konuşulan duygusal slow şarkılarından birini Emre Aydın oluşturmuş...

Emre Aydın ölünmüyor
Emre Aydın ölünmüyor
    Emre Aydın yeni yıla hızlı bir giriş yaparak hem müzik sektöründe hemde film sektöründe eserler sunacak. Daha önceden sitemizde tanıtımını yayınlamaya çalıştığımız Emre Aydın'ın yönettiği Cinni/Uyanış filmin teaser'i yayınlanmış ve yakın zamanda film sinema severlerle buluşacaktır. Diğer yandan 15 Ocak 2016 tarihi için Ölünmüyor şarkısının çıkacağı duyurulmuştur, bu haberle Emre Aydın sevenlerinin bir kısmı şarkının çıktığı günde TT yapmayı gündeme getirmektelerdir...

Emre Aydın Ölünmüyor şarkısı ve karışık listesi dinle;
 

Emre Aydın Ölünmüyor 2016 Single Albümü Dinle & Şarkı Sözü & Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

3 yorum :

  1. hani ya 15 ocakta çıkıyordu dün çok bekledim ne zaman çıkacak

    YanıtlaSil
  2. Emre Aydın kendisinden kaynaklanan bir sorundan dolayı albümünün yayınlama zamanını ertelediğini duyurmuştur, şimdilik şarkının ne zaman çıkacağı ile ilgili bir açıklamayı göremedik... Yakın zamanda Ölünmüyor şarkısının çıkacağını düşünüyoruz

    YanıtlaSil