08 Ocak 2016

Hüsnü Şenlendirici 2016 Albümü Serçe Şarkısı Sözleri & Dinle


 Hüsnü Şenlendirici yeni 2016 albümü Hüsn-ü Avare'de klarnetinin yanı sesi, sesiylede eşlik ettiği Serçe isimli şarkıyıda sunmuştur. Şuan için sadece şarkı sözlerinin bulunduğu video yayınlanmış olsa da yakın gelecekte bu şarkının klibinin de oluşturalacağı görüşündeyiz... Eğer Hüsnü Şenlendirici'nin Serçe isimli şarkısının klibi de yayınlanırsa bizde sayfalarımıza eklemeye çalışacağız.

Hüsnü Şenlendirici
Hüsnü Şenlendirici

Hüsnü Şenlendirici Serçe şarkı sözleri

İkimiz de yenildik kaybımız büyük,
Şimdi seni soranlara kahrediyorum.

Ne kadar taşınır yürekte bu ağır yük,
Ölümüne direnip sabrediyorum.

Serçenin ömründen büyük,
Kanatlarındaki yük.

Zaman derde deva olamıyormuş,
Yarının umuduna inansaydım azıcık,
Derdimizle güzel tebessümümüz.

Serçenin kanatlarına bunca yük adil midir,
Kader çizdiği yolu yalnızca kendi bilir.

Yarının umuduna inansaydım azıcık,
Derdimizle güzel tebessümümüz.

Hüsnü Şenlendirici 2015 Hüsn-ü Avare Albümü şarkıları
1.Hüsnü Şenlendirici - Gerizler Başı
2.Hüsnü Şenlendirici - Beni Yak
3.Hüsnü Şenlendirici - Avare
4.Hüsnü Şenlendirici - Ta Uzak Yollardan
5.Hüsnü Şenlendirici - Neylerem
6.Hüsnü Şenlendirici - Yaz Akşamı
7.Hüsnü Şenlendirici - Adagio in G Minor
8.Hüsnü Şenlendirici - Hicazkar Oyun Havası
9.Hüsnü Şenlendirici - Mastika
10.Hüsnü Şenlendirici - Saffet Bey
11.Hüsnü Şenlendirici - Tuana
12.Hüsnü Şenlendirici - Serçe


Hüsnü Şenlendirici Serçe Şarkısı dinle Karışık liste devamındadır...

Hüsnü Şenlendirici 2016 Albümü Serçe Şarkısı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder