04 Ocak 2016

Model 2016 Albümü İlkbaharda Kıyamet Şarkıları Dinle & Sözleri


Fatma Turgut  Model İlkbaharda Kıyamet Şarkı Sözleri
Şeytan melek değildik
huzur zordu, biz cahildik
sen bana bir emanettin, yaralı çocukluğumda

İlkbaharda kıyamettin
Vuruldun tomurcuğundan

Belki de böyle böyleyiz
Mutluluk ne aslında

Girip boyumuzdan büyük günahlara
Şu yarım aklımızla

Dünya büyük, çok küçük ellerim
Seni tutmaya bile yetmiyor
Kan revan şu çocuk kalbim
Koca hüzünlere kafa tutuyor
x3

Şeytan melek öğrendik
Yaralandık, kirlendik

Kendimi feda ettim,
baktım kan durmayacak
Ağlayıp veda ettim
kendine iyi bak

Belki de böyle böyleyiz
Mutluluk ne aslında

Girip boyumuzdan büyük günahlara
Şu yarım aklımızla

Dünya büyük, çok küçük ellerim
Seni tutmaya bile yetmiyor
Kan revan şu çocuk kalbim
Koca hüzünlere kafa tutuyor
x3

Bir göz yuva, bir güzel söz
yeterdi bana
çiçekler açardık
güneş vurunca camına

(Nakarat)Fatma Turgut - İlkbaharda Kıyamet  Dinle
 
 Daha eskiden bunları yazmıştık...
Model grubu 2016 yılında İlkbaharda Kıyamet albümü ile sevenleriyle buluşuyor. Bu yeni 2016 albümünün şarkıları, şarkı sözleri ve dinlenebilecek şarkıları veya videoları yayınlandığınsa sayfamıza eklenecektir....

Şuan için Model grubunun seslendirdiği şarkılardan oluşan listeyi hazırlamaya çalışıyoruz....

Model 2016 Albümü İlkbaharda Kıyamet Şarkıları Dinle & Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder