03 Ocak 2016

Selim Gülgören Zaafımsın Şarkı Sözleri & Dinle


 Sonunda Selim Gülgören'in Zaafımsın isimli şarkısı yayınlandı bizde listemizin başını şarkıyı dinlenebilecek şekilde ekledik hatta bir dinlemeye doyamayanlar için listenin ilk iki şarkısını Zaafım olarak ayarladık... iyi dinlemeler... Şarkıyı online dinle...

Selim Gülgören Zaafımsın isimli şarkıyı kendisi aranja ederek seslendirmiş ve belki de 2016'nın ilk büyük çıkış yapacak şarkısını seslendirmiştir.

Selim Gülgören Zaafımsın şarkısı
Selim Gülgören 2016 Zaafımsın
4 ocak 2016'da radyolarda olacağı belirtilen Selim Gülgören'in şarkısına bakalım video klip ne zaman yayınlanacak. Murat Yürük'e ait olan şarkının şarkı sözleri şöyledir;

Soracaklar neden diye...
Onca güzel içinden neden sen diye...
Bilmiyorlar, zaafımsın.
Cevabım basit,gördüm,döndüm deliye...

Uzun uzun düşünmedim,
İçimden gelen sesi seni dinledim.
Zoru sevmek kolay derler,
Zaafım varmış, ben de senden öğrendim…

Aşk gönlüme senle dolsun,
Olacaklarım seninle olsun,
Koca bi sevda küçük bir kalp,
Kabul et sana hediyem olsun...

Selim Gülgören En çok dinlenen şarkılarını dinle Zaafımsın şarkısıda daha önce belirttiğimiz gibi eklenmiştir...

Selim Gülgören Zaafımsın Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

2 yorum :

  1. Çok güzel bir şarkı yapmışsın... Kaç kere dinledim bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Selim Gülgörenin en çok sevdiğim şarkısı zaafımsın, ayrıca liste şeklinde sunmuşsunuz çok güzel olmuş

    YanıtlaSil