08 Ocak 2016

Yonca Lodi Özlüyorum 2016 Duygusal Aşk Şarkısı Dinle & Şarkı Sözleri


Yonca Lodi'nin 2016 yılında çıkardığı Özlüyorum isimli duygusal aşk şarkısını aşağıdaki listede dinle.

Yonca Lodi Ölünmüyor albüm resmi
Yonca Lodi Ölünmüyor albümü
Ayrıca bu şarkının şarkı sözleri şöyledir;

Boş odalar gördün mü?
Mumlarıydı, gölgeleri,
Duvarda duruyormuş,
İzliyormuş, sensiz beni...

Epeydir soluyordum ahh,
Kapanmayan açık yaram,
neredesin, nasılsın bilmem,
bilmeden de gidemem...

Seni sevmek günah mı?
Tanrı duyar ya bütün duaları,
Dünyaları durdurur geri onlar mı?
Gülüşün kar misali ağrılı...


Seni sevmek günah mı?
Tanrı duyar ya bütün duaları
Yoksa beni senden alı koyar mı?
Ne yapmalısın özlüyorum!!

Yonca Lodi Özlüyorum şarkısı dinle

Yonca Lodi Özlüyorum 2016 Duygusal Aşk Şarkısı Dinle & Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder