02 Ocak 2016

Zakkum 2016 Albümü Bir Gece Yarası Şarkıları Dinle & Şarkı Sözleri


Zakkum 2016 albümü satışa çıkmış ve resmi yayıncısı tarafından dinlenebilecek şekilde sunulmuştur bizde Zakkum grubunun bu yeni albümünün şarkılarını liste şeklinde sayfamıza eklemiş bulunmaktayız iyi dinlemeler....

Albümün ilk şarkısı Dile Kolay Kalbe Değil şarkısını klibi ile sunulmuştur dinleyebilir, şarkı sözlerini okuyabilirsiniz...

Zakkum grubu tarafından 2016 yılının ilk günlerinde çıkacağı duyurulan albüm tüm sevenleri tarafından sabırsızlıkla beklenmektedir. Bu yeni albümün ismi "Bir gece yarası" olarak duyurulmuş ve albümün kapak resmi paylaşılmıştır. Şuan için albümde kaç şarkının bulunduğu ve şarkılarının isminin ne olduğunu bilmemekle birlikte şarkılardan birinin isminin albümün adı olan Bir gece yarası olması muhtemeldir.

       Konser çalışmalarına devam eden Zakkum, 8 ocak 2015 günü Ankara Nazım Hikmet Kültür Merkezi'nde, Kanserli çoçuklar yardım konserinde yeralacak. Sanatçılarımızın bu gibi yardım kampanyalarına katılmaları hertürlü övgüye layıktır....

Zakkum Kanserli çoçuklara yardım konseri resmi
Zakkum Kanserli çoçuklara yardım konseri
Zakkum 2016 Bir gece yarsı albümünün albüm kapağı
  Zakkum Bir Gece Yarısı Albümü Şarkıları
1. Zakkum - Bir Gece Yarası

Albüm çıktığında albümde bulunan şarkılar ve şarkı sözleri ile birlikte sunulmuş olan şarkıları liste şeklinde sayfamıza eklemeye çalışacağız. Şuan için Zakkum tarafından seslendirilmiş olan ve çok dinlenip sevilenleri liste halinde dinleyebilirsiniz....

Listede bulunan Zakkum şarkıları şu şekildedir;

Zakkum - Ben Ne Yangınlar Gördüm
Zakkum - Gidiyorum Yolcu Et
Zakkum - Gökyüzünde
Zakkum-Anason
Zakkum - Acıta Acıta
Zakkum - Veda Busesi
Zakkum-Ahtapotlar
Zakkum-Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun
Zakkum & Cem Adrian - Biraz Uyu
Zakkum - Her Gün Sonbahar
Zakkum - Ben Böyle Değildim
Zakkum - Yüzük

Zakkum 2016 Albümü Bir Gece Yarası Şarkıları Dinle & Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder