04 Mayıs 2016

Efe Cansoy - Gönül Hanesi (2016) Şarkı Sözleri & Dinle


 Efe Cansoy 2016 şarkısı "Gönül Hanesi" adındaki şarkının şarkı sözleri bu sayfamızda paylaşılmıştır. Efe Cansoy Gönül Hanesi isimli eserine video klip oluşturmuş ve yayınlamıştır, aşağıda bu video klip ile Gönül Hanesi şarkısını dinle...

 Efe Cansoy - Gönül Hanesi Şarkı Sözleri
Sabaha ne kaldı
Sabahlar olmadı
Tadına varmadım yarimin
Tadına doyamadım
Ah İstanbul Ah İstanbul
Getir can yarimi
Ah İstanbul Ah İstanbul
Bulamadım izini
Ah İstanbul Ah İstanbul
Getir can yarimi
Ah İstanbul Ah İstanbul
Bulamadım izini
Girdabında boğulurum
Gecelerim zindan
İstemem ne köşk yerinden
Nede sarayımdan
Bulmadı bir çaresini
Ne hekim ne lokman
Kanıyor gönül hanesi
Kanıyor hala
Ah İstanbul Ah İstanbul
Getir can yarimi
Ah İstanbul Ah İstanbul
Bulamadım izini
Ah İstanbul Ah İstanbul
Getir can yarimi
Ah İstanbul Ah İstanbul
Bulamadım izini

 Efe Cansoy - Gönül Hanesi şarkısı dinle

Efe Cansoy - Gönül Hanesi (2016) Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder