13 Mayıs 2016

Grup Mevce - Gül Nazlım (2016) Türkü Sözleri & Dinle


Grup Mevce Gül Nazlı türküsü video klibi ile yayınlandı. 2016 türkülerinden güzel bir örnek olan Gül Nazlı türküsü için güzel bir klip oluşturulmuş ve doğa ile iç içe hazırlanmış olan görüntüler şarkıya uygun olmuş bazı arkadaşlar bu şarkının ben feleğin tekerine çomak sokarım isimli şarkıya benzediğini belirtmişler, sizce de bu iki şarkı arasında benzerlik var mı?

Grup Mevce Gül Nazlı sözleri

Gül nazlım diken batar yüreğime ağlama
Sök kilidi yüreğimden kollarını bağlama
Açtığın yaraların üstüne ağlama

Kurban olsun sevdam
Kurban olsun sana
Ben sözümü bozmadım
Kurban olsun sevdam
Kurban olsun sana

Ben sözümü bozmadım
Sen benim sevdiğimsin
Sana kötü söz demem
Baharımsın yazımsın
Sana hiç güz demem
Sen benim sevdiğimsin
Sana kötü söz demem
Baharımsın yazımsın
Sana hiç güz demem


Grup Mevce Gül Nazlı türküsü dinle

Grup Mevce - Gül Nazlım (2016) Türkü Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder