06 Mayıs 2016

Jenisya feat Atölyem Yorumcuları - Büyüyoruz (2016) Şarkı Sözleri


Jenisya feat Atölyem Yorumcuları  Büyüyoruz Şarkı Sözleri


Eskiden bir salıncakta saatlerce sallanırdım
Herkese gülümser kumdan kaleler yapardım
Arkadaşlarım hayatım ve dünya benim sanırdım
Annem kraliçem ve babam kralımdı
Bir sabah uyandım sanki biraz farklıydım

Dünya sadece pembe değil
Kırmızı mor ve siyahtı

Acılarla karşılaştım ve yarınla tanıştım
Annemi anladım belki ilk kez ve babama sarıldım

Büyüyoruz birlikte büyüyoruz
Çocuk kalan kalbimizden gidiyoruz
Dün bir masaldı yaşanan bugün biliyoruz
Özlüyoruz kendimizi ama hiç dönmüyoruz

Büyüyoruz birlikte büyüyoruz
Çocuk kalan kalbimizden gidiyoruz
Dün bir masaldı yaşanan bugün biliyoruz
Özlüyoruz kendimizi ama hiç dönmüyoruz

Jenisya feat Atölyem Yorumcuları - Büyüyoruz şarkısı dinle

Jenisya feat Atölyem Yorumcuları - Büyüyoruz (2016) Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder