13 Mayıs 2016

Kadife - Sonuncu Elveda Şarkı Sözleri & Dinle


Kadife Sonuncu Elveda Şarkı Sözleri aşağıda sunulmuştur. Elektronik gitarın müzikte hakim olduğu 2016 duygusal aşk şarkılarından olan bu güzel şarkı sevdiği kişi ile hayat arasında kalmasından ve sevdiğini değilde hayatı seçtiğini belirtmekte.

 Kadife - Sonuncu Elveda Şarkı Sözleri

Dur yaklaşma artık bana
Sus konuşma sakın ola
Uğraşsan da defalarca
Anlatsan da neye yarar

Artık ben sevmekten vazgeçiyorum

Yarın yola çıkıyorum
Sensizliğe gidiyorum
Hayatla senin aranda kalıp ben
Hayatı seçiyorum

Yarınlarda kanasam da
Gece gündüz ağlasam da
Zindanlarda yaşasam da
Bu sonuncu elveda

Artık ben gerçeklerden kaçmıyorum

Yarın yola çıkıyorum
Sensizliğe gidiyorum
Hayatla senin aranda kalıp
Ben hayatı seçiyorum
 Kadife - Sonuncu Elveda Şarkısı dinle

Kadife - Sonuncu Elveda Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder