29 Mayıs 2016

Koray Avcı - Dermanın Olayım Türkü Sözleri & Dinle


   Koray Avcı resmi youtube hesabına Dermanın olayım isimli sevilen türkünün video klibini eklemiştir. Dermanın olayım türküsünün türkü sözleri ve Koray Avcı sesi ile dinlenebilecek videosu aşağıda sunulmuştur.

   Ahmet Aslan 2016 yılında çıkardığı Na Mükemmel albümünde bu türküye yer vermiş ve çok beğenilerek dinlenecek şekilde sunmuştur, biz bu türküyü Koray Avcı'nın seslendirdiğini duyduğumuzda heycanlandık, çünkü hem bu türkü çok güzel hem de Koray Avcı'nın sesi ve yorumuyla ayrı bir güzellik katacağını düşündük, ve Dermanın olayım türküsünü sanatçımızdan dinlediğimizde bu düşüncemizde yanılmadığımızı görmüş olduk...

   Duygu ve düşüncelerinizi yorum kısmından iletmeyi ihmal etmeyiniz... iyi dinlemeler....

 Koray Avcı - Dermanın Olayım şarkı sözleri

Yarim Derdini Ver Bana
Dermanın Olayım Senin
Bülbül Gibi Cemaline
Aşığın Olayım Senin

Yakma Beni Yandırma Beni
Aşk Elinden Kandır Beni
Sarhoşum Ayıktır Beni
Mestanın Olayım Senin

Can Kuşunu Sana Uçur
Aşk Elinden Bade İçir
Hırka İle Şaldan Geçir
Üryanım Olayım Senin

Seyfullah Der Benim Hocam
Kendinden Ayırma Nice
Gahi Gündüz Gahi Gece
Mihmanın Olayım Senin
 Koray Avcı - Dermanın Olayım türküsü dinle Şarkılar yükleniyor lütfen bekleyiniz ve sonra play tuşuna basınız...

Koray Avcı - Dermanın Olayım Türkü Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder