31 Mayıs 2016

Murat Evgin Ölümsüz Şarkısı Dinle & Sözleri


     Murat Evgin 2013 yılında single şeklinde yayınladığı Ölümsüz isimli şarkısına video klibini 2016 yılı ortalarında yayınlamıştır. Bu klip diğer kliplerden farklı olarak belli bir süresi su altında çekilmiş olmasıdır. Zaten Murat Evgin Ölümsüz şarkısı müziği ile birlikte gayet güzel ve çekici iken klibininde farklı çekilmesi şarkıyı daha da bir cezbedici kılmıştır. Şarkı büyük yapım şirketlerinden değilde kendi hesabından yayınlanmıştır, bu reklam için biraz dezavantahlı olsa da bu güzel şarkının çok dinleneceğini umuyoruz.. Aşağıda Ölümsüz şarkısının şarkı sözleri ile birlikte video klibini bulabilirsiniz....

Murat Evgin Ölümsüz şarkısı şarkı sözleri

İçimde kor acı,yüzümde çizgiler şikayet etsem de sana değer...
Neler neler yaşadık...
Ne kara kışlar gördük...
Birgün bile sevmekten vazgeçmedik.
Kurşunlar sana, yangınlar bana,
Hiçbir söz olamadı elveda.
Cennette bir gün çıkarsam karşına
N'olursun beni sakın unutma...
Benim için ölümsüzsün,
Ayrılıklar hükümsüz.
Artık imkansız olsa da
Aşkımız da ölümsüz.

Sağolsun dostlarım
Hatırlatıp duruyor
"Hayat devam ediyor"
Ama sensiz !
Gitmiş olsan da, dönmeyecek olsan da
Hiçbir söz olamaz elveda !
Cennette bir gün çıkarsam karşına
N'olursun beni sakın unutma...
Benim için ölümsüzsün
Ayrılıklar hükümsüz
Artık imkansız olsa da
Aşkımız da ölümsüz
Murat Evgin ölümsüz şarkısı dinle

Murat Evgin Ölümsüz Şarkısı Dinle & Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder