31 Mayıs 2016

Naz Ölçal - Yoksun Şarkı Sözleri & Dinle


        "Naz Ölçal" "Yoksun" şarkı sözleri okumanız için sayfamızın aşağı kısmına eklendiştir. Naz Ölçal 2 Ekim 2015 tarihinde Youtube hesabında Yoksun isimli duygusal şarkısını paylaşmıştır, şarkıyı paylaştığında bu kadar popüler olabileceğini düşünmüşmüydü bilemiyoruz ama, video ilk başlarda olmasa da nisan ayına girdiğimizde belli bir dinleyici kitlesine ulaşmış, mayıs ayında da neredeyse tüm Türkiye'nin bildiği dinlediği bir isim olmuştur.

        Şuan için 22 milyon görüntülenme sayısına yaklaşan Yoksun şarkısı birçok ünlü sanatçının izlenme miktarını kat be kat geçmiştir. İleri ki günlerde yeni şarkıları sabırsızlıkla beklenen Naz Ölçal şimdilik sesizliğini koruyor, yeni şarkı eklendiğinde bizde sayfalımıza eklemeye gayret edeceğiz...

Naz Ölçal Yoksun şarkı sözleri

Yoksun, olmadın da.
Hep aklımdaydın da; olmadın, olmadın yanımda.
Gelebilseydim ben, inan gitmezdim.
Kalır kalır uyurdum yanında.
Duyabilseydin sen, inan susmazdım.
Anlatır anlatır ağlardım omzunda.

N'apıyorsun şu an mesela?
Kim var yanında?
Ben ölüyorum galiba,
Canım yandıkça.

Nerdesin şu an mesela?
Gülüyor musun kahkahalarla?
Ben özlüyorum galiba.
Kavuşamadıkça sana.

Yoksun, olmadın da.
Hep aklımdaydın da; olmadın, olmadın yanımda.
Gelebilseydim ben, inan gitmezdim.
Kalır kalır uyurdum yanında.
Gelebilseydin sen, inan göndermezdim.
Dayanamaz, ağlardın omzumda.

Naz Ölçal Yoksun şarkısı dinle

Naz Ölçal - Yoksun Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder