07 Mayıs 2016

Orhan Ölmez Hanımefendi (2016) Şarkısı Dinle & Sözleri


Orhan Ölmez 2016 yeni albümünden "Hanımefendi" isimli şarkısını ilk defa katıldığı bir törende seslendirdi. Duygusal aşk şarkılarına güzel bir örnek olan şarkının şarkı sözleri sayfamızda bulunmaktadır...

Orhan Ölmez Hanımefendi şarkısı şarkı sözleri;
Bir akılsız aşık bu yüzden sırnaşık,
Işığım zannettim bu nedenle karmaşık,
Ne kadar da sevdik, ne de çok üzüldük
üşürüm zannettim yanıp yanıp söndük

Neyseki farkettim derdimi terkettim
Duayı temizledim, sonuna da sabrettim
Sebebi sen olsan da, senide affettim
Kendime de kızdım, sonunda vazgeçtim

Ne kaçırdığını bilemeyecek ki o güzel hanımefendi.
Neyse ki uyandım geç olmadan, aklım başıma geldi.
x2

Orhan Ölmez Hanımefendi dinle

Orhan Ölmez Hanımefendi (2016) Şarkısı Dinle & Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

1 yorum :

  1. Desenize orhan olmez bomba gibi bir sarki ile geliyor

    YanıtlaSil