13 Mayıs 2016

Orhan Ölmez Akılsız Aşık (2016) Şarkısı Dinle & Şarkı Sözleri


Orhan Ölmez yeni şarkısı "Akılsız Aşık" 2016 mayıs ayında sevenleriyle buluşuyor. Daha önceden sitemizde şarkı ismini Hanımefendi olacağını sanarak bu şekilde paylaşmıştık fakat şarkıdan gelen yeni haberlerle görüyoruz ki Orhan Ölmez Akılsız Aşık diyecek...

Müzik ödüllerinde dans figürleriylede desteklenen bu şarkının klibinde yine dansçılar Orhan Ölmez'e eşlik edecek mi? diye merak ediyor ve klibinde aynı tarzda olacağını düşünüyoruz. Video klip yayınlandığında bizde sayfalarımıza ekleyeceğiz... Yakında görüşmek dileğiyle...

Orhan Ölmez Akılsız Aşık şarkı sözleri
Bir akılsız aşık bu yüzden sırnaşık,
Işığım zannettim bu nedenle karmaşık,
Ne kadar da sevdik, ne de çok üzüldük
üşürüm zannettim yanıp yanıp söndük

Neyseki farkettim derdimi terkettim
Duayı temizledim, sonuna da sabrettim
Sebebi sen olsan da, senide affettim
Kendime de kızdım, sonunda vazgeçtim

Ne kaçırdığını bilemeyecek ki o güzel hanımefendi.
Neyse ki uyandım geç olmadan, aklım başıma geldi.
x2

Orhan Ölmez Akılsız Aşık şarkısı dinle

Orhan Ölmez Akılsız Aşık (2016) Şarkısı Dinle & Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder