27 Mayıs 2016

Tuğba Özerk Küçük Ayşe Dinle & Sözleri - Çocuk Diskosu Albümü Şarkıları


Tuğba Özerk Çocuk Diskosu albümü içinde "Küçük Ayşe" isimli şarkıyı seslendirmiştir. Yakın zamanda Ossi Müzik etiketiyle piyasaya çıkacak albümde yeralan Küçük Ayşe çocuk şarkısının şarkı sözleri ve diğer sanatçıların sesiyle önceden sunulmuş video bu sayfada yeralmaktadır. Albüm çıkıp şarkı sunulduğunda Tuğba Özerk sesiyle seslendirilmiş halini sayfamıza eklemeye çalışacağız.

12 yaşında Sezen Aksu tarafından keşfedilip desteklenen Tuğba Özerk, çocuk yaşlarında trt korosunda görev almış ve belki de küçüklüğünde söylediği bu güzel şarkıyı şimdi de küçükler için söylüyor....

Tuğba Özerk Küçük Ayşe şarkısı şarkı sözleri

Küçük Ayşe, küçük Ayşe
Napıyorsun bana söyle
Bebeğime bakıyorum, ona mama veriyorum
Gülyüzünü öpüyorum, ona ninni söylüyorum

Lay,lay,lay,lay,lay,lay,lay,lay
Lay,lay,lay,lay,lay,lay,lay,lay

Küçük asker, küçük asker
Napoyorsun bana göster
Tüfeğime bakıyorum, palaskamı takıyorum
Kasketimi giyiyorum, ben kışlama gidiyorum

Lay,lay,lay,lay,lay,lay,lay,lay
Lay,lay,lay,lay,lay,lay,lay,lay
Küçük Ayşe şarkısı dinle Tuğba Özerk seslendirişi sonradan eklenecek

Tuğba Özerk Küçük Ayşe Dinle & Sözleri - Çocuk Diskosu Albümü Şarkıları Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder