27 Ekim 2016

Apolas Lermi - Mavra İmeras Kara Günler Karadeniz Türküleri Sözleri & Dinle


Karadeniz şarkılarının güçlü temsilcilerinden olan Apolas Lermi Mavra İmeras(Kara Günler) şarkısını resmi kanalından yayınladı. Yayınlanmış olan videosu ile birlikte şarkı sözleri ve türkçe tercümesi sayfamızda yeralmaktadır.

Apolas Lermi - Mavra İmeras Sözleri

MAVRA IMERAS
E mana m’ me t’emena, esires polla ponia
Krougoun so nou m’ kai klaigo, ta palaia ta xronia
O krion eseve me, t’ apsimon ekollisa
Amon tin mana sevntan, ne eida ne pentesa
Apo makra tereiten, alo to permeneiten
Epareite emena, sa raşia fereiten
Exathan i palaioi, ego pa as pothano
Epomina manaxos, ato pa na mathano

(TÜRKÇE) KARA GÜNLER
Annem benim için, çok ağrılar çektin
Eski yıllar aklıma geldikçe oturup ağlıyorum
Soğuk içime sindi de ateşi yaktım
Anne gibi bir sevgili, ne gördüm ne rastladım..
Uzaktan öyle bakıp, daha ne bekliyorsunuz
Beni alıp dağlara götürün
Eski insanlar öldü, bende öleyim
Yapayalnız kaldım, buna da alışacağım

Apolas Lermi  Mavra İmeras Karadeni şarkıları dinle

Apolas Lermi - Mavra İmeras Kara Günler Karadeniz Türküleri Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder