28 Ekim 2016

Biraz geç oldu beni anlaman aşka mı geldin süper kahraman Fulin sözleri


Biraz Geç oldu beni anlaman
Aşka mı geldin Süper Kahraman...
Fulin'e ait olan Süper kahraman şarkısının sözlerinden güzel bir kısmı. Sanatçımız şarkısına 28 ekim 2016 tarihi itibariyle klibini yayınlamıştır. Hem şarkı sözleri hemde video klibi bu sayfamızdadır..


Fulin Süper kahraman şarkı sözleri

Kim olur yanılan
Tek hasarım aşk bu kazadan
Arayı açmayalım
Nerde kaldıysak devam ordan

Senin zorluğun, ihtisas konun
Zaman adil değil, bilir işini
Büyük aşkına, ayrılıkla
Saplarım hançerimi

Biraz geç oldu beni anlaman
Aşka mı geldin süper kahraman?
Beklediğime deldi tam şuan
Bendesin, tendesin
x2
 
Çok sıkıldım aşkta ezberlerden..
Kalbim yorulmadı medcezirlerden.
Beni kaçıracaksın vazgeçersen...
Ama sen...

Biraz geç oldu beni anlaman aşka mı geldin süper kahraman Fulin sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

1 yorum :