19 Ekim 2016

Erkan Aydar - Zor Aşk Şarkı Sözleri & Dinle


Erkan Aydar  Zor Aşk Şarkı Sözleri
Dinleyicilerin çoğu şarkı hakkında güzel yorumlarda bulunmuşlar bunun yanında müziğin sesten, ve yorumdan daha güzel olduğunu söyleyenlerde mevcut...

Zor aşkım seni gören güller solar mı
Zor aşkım aşka düşen iflah olur mu
Yüreğime yağsa yağmur ıslanmam can oy
Ateş oldum, duman oldum yandım oy can oy

Dersim oldum, Ağrı oldum isyanım can oy
Zor aşkım yüreğine sığındım canım
Dersim oldum, Ağrı oldum isyanım can oy
Zor aşkım yüreğine sığındım can oy

Kerem  oldum yangınıma Aslıyı aldım
Küle döndüm rüzgarına savruldum kaldım
Yüreğime yağsa yağmur ıslanmam can oy
Ateş oldum, duman oldum yandım oy can oy

Dersim oldum, Ağrı oldum isyanım can oy
Zor aşkım yüreğine sığındım canım
Dersim oldum, Ağrı oldum isyanım can oy
Zor aşkım yüreğine sığındım can oy

Dersim oldum, Ağrı oldum isyanım can oy
Zor aşkım yüreğine sığındım can oy

Erkan Aydar  Zor Aşk Şarkısı Dinle

Erkan Aydar - Zor Aşk Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder