23 Ekim 2016

Ferhat Altınel Çaresizim Ankarada Şarkı Sözleri & Dinle


Ferhat Altınel Çaresizim Ankarada Şarkı Sözleri

Uzak düştüm yarimden gülmez oldu gözlerim
Kader örmüş ağlarını çaresiz kaldım

Engeller var arada tutmaz oldu dizlerim
Unutamam seni özlerim yarim
x2

Ne sana ne bana gülmedi yalan dünya
Bir öyle bir böyle, ömrümüz geçti böyle.

Sen orda ben burda aşkımız kaldı arada
Sensizim halsizim çaresizim Ankarada

Ne yazımdan anladım nede kışımdan
Eksik olmaz bela benim başımdan

Hayalim gitmiyor bir an karşımdan
Unutamam seni özlerim yarim
x2

Ne sana ne bana gülmedi yalan dünya
Bir öyle bir böyle, ömrümüz geçti böyle.
Sen orda ben burda aşkımız kaldı arada
Sensizim halsizim çaresizim Ankarada
x2

Ferhat Altınel Çaresizim Ankarada Dinle

Ferhat Altınel Çaresizim Ankarada Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder