27 Ekim 2016

Gelen olmadı yerine Kimse sormadı yüreğinde bu koca boşluk niye Bilal Sonses Bulutlara Esir Olduk Sözleri & Dinle


Gelen olmadı yerine Kimse sormadı yüreğinde bu koca boşluk niye
bu süper sözleri Oğuzhan Koç'un şuan için Türkiye'de en çok dinlenen şarkılardan olan Bulutlara Esir Olduk şarkısına ait şarkı sözlerinden bir kısmı.

Oğuzhan Koç bu şarkıyı seslendirdikten sonra büyük bir hayranlıkla karşılandı ve cover şarkıyı söyleyen birçok kişi de kendi video kanallarına eklemye başladılar. Bilal Sonses'te amatör müzik kanalı olmuş olsa da birçok hayranı ve takipçisi olan kişilerden ve biliyoruz ki birçok kişide bu şarkıyı onun sesinden dinlemeyi istyiyordu.

Ve sonunda Bilal Sonses Gelen olmadı yerine kimse sormadı yüreğindeki bu koca boşluk niye diyor yani bulutlara esir olduk şarkısını seslendiriyor...
Bulutlara Esir olduk şarkı sözleri

Yine yaz bitti biz göremeden güneşi
Bulutlara esir olduk
Kararıp gitti, yıllarım bilemeden neşeyi
Büyük sandıklara koyduk

Gelen olmadı yerine
Kimse sormadı yüreğinde bu koca boşluk niye
İnen olmadı daha derine
Ki ben yormadım bu rüyayı bir gün gidebileceğine

Yokluğunda yine yüz çevirdim aşka
Güz geçirdim onca yaprağım sarardı soldu
Sonbaharın sonunda bahar yok artık
Yağmuru vurunca derde dert oldu
Rüzgarı vurunca derbeder oldum

Oğuzhan Koç'tan dinle

Gelen olmadı yerine Kimse sormadı yüreğinde bu koca boşluk niye Bilal Sonses Bulutlara Esir Olduk Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder