27 Ekim 2016

Kahraman Deniz - Şehir Unutmuş Şarkı Sözleri & Dinle


Kahraman Deniz  Şehir Unutmuş Şarkı Sözleri

Bugün dünkü adam değilim
Kendimi bulursam seninle de tanıştırabilirim
Vay şansına tüküreyim
Hayatına kim anlam katacak, ben mi?
Ve bu her neyse, burcu burcu koktu gönle
Kurak topraklarım yeşerdi
Hala bilemiyorum, aklımı alan neydi?

Bu şehir unutmuş
Sen de unutma beni onlar gibi

Bil ki canını daha çok sıkacağım
İhtiyarlıkta bir de kel kalacağım
Millete anlatırım seni:
“Deli deli olmuş, birileri üzmüş, o da koyvermiş” derim
Ah birtanem sarılmaya bahane olsun diye
Soğuk havayı bile sever oldum

Bu şehir unutmuş
Sen de unutma beni onlar gibi

Kahraman Deniz  Şehir Unutmuş Dinle

Kahraman Deniz - Şehir Unutmuş Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder