22 Ekim 2016

Kalben Sadece Beni Sev Şarkı Sözleri & Dinle


Kalben Sadece şarkısı şarkı sözleri ile birlikte sitemizde. Güzel duygusal bir şarkı dinlemek istiyorum diyenlerin rahatlıkla dinleyebileceği hatta dönüp dönüp tekrar dinleyecekleri bir şarkı. Umarız ki sanatçımız büyük dinlenme rakamlarına ulaşır ve hakettiği ilgiyi görebilir...

Yatak bos,
Oda bos,
Ev bos.
Duvarlara vuran isik
Yuzumde karanlik.
Yine mi sen ,
Bayram gunu gibi gelen?
Kacamadim,
Kulleri hala sicak.
Kalbimi durdurup kaybolan bir tuzak
Oluyor
Her sokak.

Hicbir sey istemedim,
Ne yatak ne oda
Ne de ev
Sen de birak her seyi
Sadece beni sev.

Dizlerinde dizlerim
Boynunda ellerim
Bogulur gibi yeniden
Her gece her gece
Dogalim mi sevgilim
Dogalim mi sevgilim
Dogalim mi sevgilim?

Azalirken azalirken
Kapilar ardinda
Kactigim zamanlar
Bosvermistim aslinda
Yikilirken kumdan kalelerim
Birer birer karsinda
Zirhi paslanmis bir kahramn gibiyim


Hicbir sey istemedim,
Ne yatak ne oda
Ne de...
Sen de birak her seyi
Sadece beni sev.

Kalben Sadece Dinle

Kalben Sadece Beni Sev Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder