22 Ekim 2016

Kolera - Bu Dünya Bu Duygusala Fazla Şarkı Sözleri & Dinle


Kolera Bu Dünya Bu Duygusala Fazla Şarkı Sözleri

Yardan duymuş hemen inanmış
Nasılda inanmış yazıklar olsun
Hafife alamamış, ağırda gelmiş üstüne çökmüş
herkes tek tek

Bana feda ola ben yaşarken


Kolera kolokolik albümü şarkıları
1. Kolera- Kolokolik(Şarkı Sözleri & Dinle)
2. Kolera- Tavus kuşu(Şarkı Sözleri & Dinle)
3. Kolera- Pespaye (Şarkı Sözleri & Dinle)
4. Kolera- Geldim gördüm yendim(Şarkı Sözleri & Dinle)
5. Kolera- Hırçınlar (feat. sagopa kajmer)(Şarkı Sözleri & Dinle)
6. Kolera- Düzenim böyle işler(Şarkı Sözleri & Dinle)
7. Kolera- Oysa(Şarkı Sözleri & Dinle)
8. Kolera- Bu dünya bu duygusala fazla(Şarkı Sözleri & Dinle)
9. Kolera- Körebe(Şarkı Sözleri & Dinle)
10. Kolera- Yok yok yok(Şarkı Sözleri & Dinle)
11. Kolera- Sanki(Şarkı Sözleri & Dinle)
12. Kolera- Bol güneşli yere sürelim(Şarkı Sözleri & Dinle)
13. Kolera- İmitasyon dağlar(Şarkı Sözleri & Dinle)
14. Kolera- Bir bir anla(Şarkı Sözleri & Dinle)
15. Kolera- Den den koy(Şarkı Sözleri & Dinle)

Kolera  Dinel Bu Dünya Bu Duygusala Fazla Yakında.

Kolera - Bu Dünya Bu Duygusala Fazla Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder