22 Ekim 2016

Kolera Körebe Şarkı Sözleri & Dinle


Kolera Körebe Şarkı Sözleri

Sevmiyorum artık önceleri sevdiğim şeyleri
Dinlemiyorum artık, maniyi ninniyi
Beklemiyorum artık kimseden bir iyiliği
Bulaşmış üzerinize dünyanın pisliği

Ahh yokmuş sözleri elastikliği
Yokmu bizi çekip iten manyetikliği
Kelimelerin buluşacağı nevrotikliği
Çoğu zaman yalanımın sempatikliği

Detaylara takılıp kalmasamda boğulur ayrıntılara girerim

Kolera kolokolik albümü şarkıları
1. Kolera- Kolokolik(Şarkı Sözleri & Dinle)
2. Kolera- Tavus kuşu(Şarkı Sözleri & Dinle)
3. Kolera- Pespaye (Şarkı Sözleri & Dinle)
4. Kolera- Geldim gördüm yendim(Şarkı Sözleri & Dinle)
5. Kolera- Hırçınlar (feat. sagopa kajmer)(Şarkı Sözleri & Dinle)
6. Kolera- Düzenim böyle işler(Şarkı Sözleri & Dinle)
7. Kolera- Oysa(Şarkı Sözleri & Dinle)
8. Kolera- Bu dünya bu duygusala fazla(Şarkı Sözleri & Dinle)
9. Kolera- Körebe(Şarkı Sözleri & Dinle)
10. Kolera- Yok yok yok(Şarkı Sözleri & Dinle)
11. Kolera- Sanki(Şarkı Sözleri & Dinle)
12. Kolera- Bol güneşli yere sürelim(Şarkı Sözleri & Dinle)
13. Kolera- İmitasyon dağlar(Şarkı Sözleri & Dinle)
14. Kolera- Bir bir anla(Şarkı Sözleri & Dinle)
15. Kolera- Den den koy(Şarkı Sözleri & Dinle)

Kolera Dinle Körebe Şarkısı Yakında Burada Yeralacak

Kolera Körebe Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder