25 Ekim 2016

Mithat Can Özer - Ateş Böceği Şarkı Sözleri & Dinle


Mithat Can Özer Ateş Böceği Şarkı Sözleri
Söz ve müziği Sezen Aksu tarafından oluşturulmuş olan güzel duygusal şarkıyı sanatçımız Mithat Can Özer güzel bir şekilde seslendirmiş. Klibin yayınlanması ile dinleyicilerden tam not alan şarkı bakalım kaç izlenme sayısına ulaşabilecek..

Duygusal aşk şarkıları arasında güzel bir yere sahip olan bu şarkı 1 milyon barajını aşmıştır, bazı dinleyenler ise hedefin 1 milyar olduğunu belirtmiş, ne diyelim çıtayı yüksek tutmak lazım :). Milyarı bulamasa da bu güzel şarkının 10 milyonları geçeceğini tahmin etmek zor olmasa gerek...

Albüm ve klip çıktıktan sınra birçok sanatçı tarafından Mithat Can Özer'e tebrik mesajları atılmış, şarkı albüm tanıtımı için radyocular toplantısı yapılmıştır. Bunda en büyük etken Mithat Can Özer'in Sezen Aksu'nun oğlu olsa gerek. Zaten Sezen Aksu'da oğluna diğer desteklerinin yanı sıra klip şarkısı olan Ateş Böceği şarkısını hazırlayarak katkı üzerine katkı sağlamıştır...

Kalbimi kopardılar
Kim bilir kaç kez
Hiç hakkım yok şikayete
Bile bile lades
Belki de acısından beslendim aşkın
Yoksa bir gün bitmez miydi
Bu edepsiz heves

Sıra senin hadi üz beni
Yaza koyar mı güz beni
Geceleri gündüzleri
Aşk aşk diye çekmedim mi

Şimdi bana bir hicazkar
Ya bir körpe yar ya yine efkar
Giden gitti yan ateş böceği
Şarkını söyle sazını çal

İnsan kaç kere tutar
Yandıkça ateşi
Git gide fark etmiyor
Yaranın üçü beşi
Ne tövbe bilir gönül ne biter öfkesi
Uçar uçar düşer kalbe
Bir kuş sürüsü

Sıra senin hadi üz beni
Yaza koyar mı güz beni
Geceleri gündüzleri
Aşk aşk diye çekmedim mi

Şimdi bana bir hicazkar
Ya bir körpe yar ya yine efkar
Giden gitti yan ateş böceği
Şarkını söyle sazını çal
Mithat Can Özer Ateş Böceği Şarkısı Dinle

Mithat Can Özer - Ateş Böceği Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder