19 Kasım 2016

Ahmet Kaya-Ben Gönlümü Sana Verdim-Gelmez oldun-Şarkı Sözleri & Dinle


Ahmet Kaya-Ben Gönlümü Sana Verdim-Gelmez oldun-Şarkı Sözleri & Dinle

Ahmet Kaya'nın "Gelmez oldun" olarakta bilinen "Ben Gönlümü Sana Verdim" Şarkısını sitemizde bulabilirsiniz....

Ahmet Kaya-Ben Gönlümü Sana Verdim-Gelmez oldun-Şarkı Sözleri

Ben Gönlümü Sana Verdim
Pare Pare Yola Serdim
Vakitsiz Bir Nara Düştüm
Gelmedin Yar, Gelmedin Yar.

Dağlar Dağlar Sözüm Var Sana
Duy Sesimi, Sitemim Sana
Yol Bekler, Gözüm Yollarda
Gelmez Oldun, Gelmez Oldun.

Anla Beni, Gidecek Yolum Yok
Sevdamı Diyecek Yerim Yok
Yüreğimin Dayanacak Gücü Yok
Gelmedin Yar, Gelmedin Yar.

 Ahmet Kaya-Ben Gönlümü Sana Verdim-Gelmez oldun-Şarkı Sözleri & Dinle

Ahmet Kaya-Ben Gönlümü Sana Verdim-Gelmez oldun-Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder